Pracovník technické podpory – software

Kariéra

Pracovník technické podpory – software

Co budete dělat?

Pracovat na oddělení informatiky a zajišťovat technickou podporu.

Všeobecné informace o činnosti na webu: www.gcupravy.cz.

Informace o pozici:

Každodenní komunikace se zákazníkem, pomoc s řešením problémů týkajících se oborového software.

Podpora zákazníků telefonicky a emailem, spolupráce s obchodním a vývojovým oddělením.

Předpokládaný termín nástupu po dohodě.

Co nabízíme:

Platové podmínky: dle vzdělání a praxe.

Trvalý pracovní poměr.

Práce od pondělí do pátku, od 7 - 15:30 hodin, vhodné i pro absolventy.

Důkladné zaškolení.

Pohodový kolektiv, firemní akce pro zaměstnance.

Co byste měli znát?

SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na obory - informatika, geoinformatika, zemědělství.

Výhodou znalosti z problematiky zemědělských evidencí a činností.

Velmi dobrá znalost výpočetní techniky, pozitivní a proaktivní přístup k zákazníkům a svěřeným úkolům, dobrý komunikační projev, řidičský průkaz skupiny B výhodou.


© 2019 GEOCENTRUM, spol. s r.o. | geocentrum.cz